עוד באותו נושא

קבוצת תמיכה הדסה עין-כרם

אתר לידה שקטה, תמיכה לנשים לפני לידה שקטה, במהלכה ואחריה
אתר לידה שקטה, תמיכה לנשים לפני לידה שקטה, במהלכה ואחריה

קבוצת תמיכה בבית החולים הדסה עין-כרם

קבוצת תמיכה הדסה עין-כרם בירושלים מציעה תמיכה לנשים אשר חוו לידה שקטה וכן להורים שאיבדו תינוק ומעוניינים לקבל תמיכה כזוג. אחד האירועים הקשים ביותר לאישה בהריון הוא אובדן עובר במהלך ההריון או בלידה. אירוע פתאומי זה גורם לצער וכאב ומשאיר זוגות חסרי אונים, מתוסכלים ואף כועסים. לפתע מתנפצים החלומות והכל משתנה, תחושות אלו מלוות אובדן. החזרה הביתה עשויה להיות מעבר קשה היוצר תחושת בלבול וריקנות. אם התנסיתם בחוויה כה קשה ועצובה וחשים צורך לדבר או לקבל תמיכה רגשית יש מי שמוכן להקשיב וללוות אתכם.

קבוצת תמיכה הדסה ירושלים

התמיכה אחרי לידה שקטה חשובה מאוד לתהליך ההתמודדות עם האובדן, לעיבוד חוויית הלידה השקטה ולהתמודדות עם ההשלכות שלה על המשך החיים. בקבוצת תמיכה בית החולים הדסה עין-כרם בירושלים מציעים תמיכה לנשים וגם זוגות אשר חוו אובדן של תינוק. באתר לידה שקטה תמצאו מידע על קבוצות תמיכה ברחבי הארץ וכן פרטי התקשרות למנהלות הקבוצה בכדי לאפשר גישה מהירה לקבלת תמיכה לכל המעוניין בכך.

קבוצת תמיכה הדסה עין-כרם

חדר לידה בבי"ח הדסה עין-כרם בירושלים מקיים קבוצת תמיכה לנשים וזוגות שחוו אובדן במטרה לסייע להם להתמודד עם האובדן. קבוצות התמיכה, מנוהלות ע"י שתי מיילדת מומחיות בתחום. במהלך המפגשים תוכלו לחלוק בתחושות וברגשות המציפים אתכם, לקבל חיזוק, חיבוק ולדעת שיש אוזן קשבת. כמו כן יתקיימו דיונים בנושאים שמטרידים ומקשים עליכם בחיי היומיום במטרה להתחזק ולחזור לשגרה ככל האפשר.

קבוצות התמיכה מתקיימות בהגן הבוטאני בשכונת ניות, אחת לשבוע, בשעות הבוקר. סה"כ 5 מפגשים. כל מפגש נמשך בין שעה וחצי לשעתיים. אם הנכם מעוניינים, אתם מוזמנים ליצור קשר עם המיילדות מנחות הקבוצה.

מלכה – 050-8946213

אתי יונה – 0542112243

להרשמה
להודיע על
guest

0 תגובות
משוב
לצפות בכל התגובות